SEDNA COACHING

Všeobecné obchodné podmienky

1. Úvodné ustanovenia
1.1. Tieto obchodné podmienky (ďalej len "Podmienky") upravujú poskytovanie koučingových a vzdelávacích služieb (ďalej len “Služby”) medzi koučom – Ing. Slávka Pitková, Sedna Coaching, IČO: 56 750 811, s miestom podnikania: Trnavská cesta 159/26, 821 08 Bratislava, emailová adresa: slavka.pitkova@gmail.com, telefonický kontakt +421944208675 (ďalej len "Poskytovateľ") a klientom (ďalej len "Klient").
1.2. Poskytovateľ poskytuje Služby na základe individuálnej dohody s Klientom, pričom Služby môžu prebiehať osobne, online prostredníctvom videohovoru, telefonicky alebo inými dohodnutými spôsobmi.
2. Objednávka a uzatvorenie zmluvy
2.1. Klient si môže objednať Služby prostredníctvom e-mailu, webovej stránky alebo inej dohodnutej formy komunikácie.
2.2. Zmluva o poskytovaní Služieb je uzatvorená momentom, keď Klient písomne (e-mailom) potvrdí súhlas s podmienkami a uhradí faktúru vystavenú Poskytovateľom.
3. Platobné podmienky
3.1. Cena Služieb je uvedená na webovej stránke Poskytovateľa alebo dohodnutá individuálne.
3.2. Platba sa vykonáva vopred na základe faktúry alebo iným dohodnutým spôsobom.
3.3. V prípade nezaplatenia si Poskytovateľ vyhradzuje právo neposkytnúť Služby.
3.4. Ak si Klient objedná Službu, je povinný uhradiť cenu za Službu určenú Poskytovateľom. Pokiaľ sa nedohodlo inak, cena za Služby nezahŕňa prípadné dodatočné náklady, ako sú cestovné výdavky pri osobnom stretnutí. Tieto náklady budú Klientovi oznámené vopred a vyúčtované zvlášť. Poskytovateľ nie je platiteľom DPH.       
3.5. Cenu za Službu Klient uhradí bezhotovostným prevodom na bankový účet Poskytovateľa uvedený na faktúre. Faktúru za Službu zašle Poskytovateľ Klientovi v elektronickej podobe na emailovú adresu Klienta uvedenú v Objednávkovom formulári alebo na inú emailovú adresu určenú Klientom. Splatnosť faktúry za Službu je sedem (7) dní odo dňa doručenia faktúry Klientovi emailom, ak sa Poskytovateľ a Klient nedohodli individuálne inak. Dňom úhrady sa rozumie pripísanie ceny za Služby na účet Poskytovateľa.
4. Storno podmienky a zmena termínu
4.1. Klient môže zrušiť alebo zmeniť termín koučingového stretnutia najneskôr 48 hodín pred dohodnutým termínom bez poplatku, na základe písomnej žiadosti Klienta zaslanej ako e-mail.
4.2. Pri zrušení koučingového stretnutia menej ako 48 hodín pred dohodnutým termínom alebo neúčasti na stretnutí v dohodnutom termíne bez predchádzajúceho oznámenia je Klient povinný uhradiť 100 % ceny Služby.
4.3. Poskytovateľ si vyhradzuje právo zmeniť dohodnutý termín Služby v prípade nepredvídaných okolností, ako sú zdravotné problémy, technické komplikácie pri online stretnutiach alebo iné vážne prekážky brániace poskytnutiu Služby. V takom prípade bude Klient bezodkladne informovaný a bude mu ponúknutý náhradný termín poskytnutia Služby. 
4.4. Poskytovateľ si vyhradzuje právo ukončiť poskytovanie služby alebo zmeniť formu koučingu, ak sa klient správa neprofesionálne, nevykazuje ochotu spolupracovať, alebo inak narušuje priebeh služby. V takom prípade nebude klientovi vrátená suma za neuskutočnené sedenie.
5. Ochrana osobných údajov
5.1. Poskytovateľ spracováva osobné údaje Klienta v súlade s GDPR a zásadami ochrany osobných údajov.
5.2. Klient vyjadruje súhlas so spracovaním osobných údajov na účely poskytovania Služieb.
5.3. Podrobnosti o spracovaní údajov sú uvedené v dokumente "Zásady ochrany osobných údajov", ktorý je k dispozícii na webovej stránke Poskytovateľa.
5.4. Klient má právo na prístup k svojim osobným údajom, ich opravu alebo vymazanie v súlade s platnými právnymi predpismi.
6. Zodpovednosť, reklamácie a odstúpenie od zmluvy
6.1. Koučingová služba nie je psychoterapiou ani zdravotníckou službou a nenahrádza odborné poradenstvo.
6.2. Poskytovateľ nenesie zodpovednosť za rozhodnutia a činy Klienta na základe koučingového a vzdelávacieho procesu.
6.3. Klient je plne zodpovedný za svoj osobný rozvoj a výsledky vyplývajúce z koučingového a vzdelávacieho procesu.            
6.4. Reklamácie
6.4.1. Klient je oprávnený podať reklamáciu v prípade, ak služby neboli poskytnuté v dohodnutom rozsahu alebo kvalite.                                   
6.4.2. Reklamácia musí byť uplatnená písomne (e-mailom) na adresu Poskytovateľa do 7 dní od poskytnutia služby.                                             
6.4.3. Poskytovateľ sa zaväzuje odpovedať na reklamáciu do 30 dní od jej prijatia a informovať Klienta o ďalšom postupe. Ak Poskytovateľ uzná reklamáciu za oprávnenú, ponúkne Klientovi náhradný termín alebo inú formu kompenzácie po dohode.                                                   
6.4.4. Vzhľadom na individuálny charakter koučingu sa reklamácia nevzťahuje na očakávané, no nedosiahnuté výsledky Klienta.                      
6.5. Odstúpenie od zmluvy
6.5.1. Klient má právo odstúpiť od zmluvy bez uvedenia dôvodu do 14 dní od uzavretia zmluvy, pokiaľ služba ešte nebola poskytnutá.
6.5.2. Ak Klient požiadal o začatie poskytovania služby pred uplynutím lehoty na odstúpenie, stráca právo na odstúpenie od zmluvy po jej začatí.
6.5.3. Ak Klient odstúpi od zmluvy pred začatím služby, Poskytovateľ mu vráti zaplatenú sumu do 14 dní rovnakým spôsobom, akým bola platba prijatá.
6.5.4. Odstúpenie od zmluvy musí byť vykonané písomne (e-mailom) a zaslané na kontaktnú adresu Poskytovateľa.
7. Záverečné ustanovenia
7.1. Tieto Podmienky nadobúdajú platnosť a účinnosť dňom ich zverejnenia na webovej stránke Poskytovateľa sednacoaching.sk.
7.2. Poskytovateľ si vyhradzuje právo kedykoľvek Podmienky upraviť. O zmenách Podmienok bude Klient informovaný e-mailom alebo ich aktualizáciou na webovej stránke Poskytovateľa.
7.3. Právne vzťahy medzi Poskytovateľom a Klientom sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky. Ak by došlo k zmene právneho poriadku alebo iným obmedzeniam, tieto zmeny budú zohľadnené v rámci poskytovania služieb.
7.4. Poskytovateľ a Klient sa zaväzujú riešiť prípadné spory prednostne dohodou. Ak nedôjde k dohode, budú sa riadiť právnym poriadkom Slovenskej republiky a budú podliehať príslušným súdom SR.