SEDNA COACHING
Všeobecné obchodné podmienky
1. Úvodné ustanovenia
1.1. Tieto obchodné podmienky (ďalej len
"Podmienky") upravujú poskytovanie koučingových a vzdelávacích
služieb (ďalej len “Služby”) medzi koučom – Ing. Slávka Pitková, Sedna
Coaching, IČO: 56 750 811, s miestom podnikania: Trnavská cesta 159/26, 821 08
Bratislava, emailová adresa: slavka.pitkova@gmail.com, telefonický kontakt
+421944208675 (ďalej len "Poskytovateľ") a klientom (ďalej len
"Klient").
1.2. Poskytovateľ poskytuje Služby na základe individuálnej
dohody s Klientom, pričom Služby môžu prebiehať osobne, online prostredníctvom
videohovoru, telefonicky alebo inými dohodnutými spôsobmi.
2. Objednávka a uzatvorenie zmluvy
2.1. Klient si môže objednať Služby prostredníctvom e-mailu,
webovej stránky alebo inej dohodnutej formy komunikácie.
2.2. Zmluva o poskytovaní Služieb je uzatvorená momentom,
keď Klient písomne (e-mailom) potvrdí súhlas s podmienkami a uhradí faktúru
vystavenú Poskytovateľom.
3. Platobné podmienky
3.1. Cena Služieb je uvedená na webovej stránke
Poskytovateľa alebo dohodnutá individuálne.
3.2. Platba sa vykonáva vopred na základe faktúry alebo iným
dohodnutým spôsobom.
3.3. V prípade nezaplatenia si Poskytovateľ vyhradzuje právo
neposkytnúť Služby.
3.4. Ak si Klient objedná Službu, je povinný uhradiť cenu za
Službu určenú Poskytovateľom. Pokiaľ sa nedohodlo inak, cena za Služby nezahŕňa
prípadné dodatočné náklady, ako sú cestovné výdavky pri osobnom stretnutí.
Tieto náklady budú Klientovi oznámené vopred a vyúčtované zvlášť. Poskytovateľ
nie je platiteľom DPH.
3.5. Cenu za Službu Klient uhradí bezhotovostným prevodom na
bankový účet Poskytovateľa uvedený na faktúre. Faktúru za Službu zašle
Poskytovateľ Klientovi v elektronickej podobe na emailovú adresu Klienta
uvedenú v Objednávkovom formulári alebo na inú emailovú adresu určenú Klientom.
Splatnosť faktúry za Službu je sedem (7) dní odo dňa doručenia faktúry
Klientovi emailom, ak sa Poskytovateľ a Klient nedohodli individuálne inak.
Dňom úhrady sa rozumie pripísanie ceny za Služby na účet Poskytovateľa.
4. Storno podmienky a zmena termínu
4.1. Klient môže zrušiť alebo zmeniť termín koučingového
stretnutia najneskôr 48 hodín pred dohodnutým termínom bez poplatku, na základe
písomnej žiadosti Klienta zaslanej ako e-mail.
4.2. Pri zrušení koučingového stretnutia menej ako 48 hodín
pred dohodnutým termínom alebo neúčasti na stretnutí v dohodnutom termíne bez
predchádzajúceho oznámenia je Klient povinný uhradiť 100 % ceny Služby.
4.3. Poskytovateľ si vyhradzuje právo zmeniť dohodnutý
termín Služby v prípade nepredvídaných okolností, ako sú zdravotné problémy,
technické komplikácie pri online stretnutiach alebo iné vážne prekážky brániace
poskytnutiu Služby. V takom prípade bude Klient bezodkladne informovaný a bude
mu ponúknutý náhradný termín poskytnutia Služby.
4.4. Poskytovateľ si vyhradzuje právo ukončiť poskytovanie
služby alebo zmeniť formu koučingu, ak sa klient správa neprofesionálne,
nevykazuje ochotu spolupracovať, alebo inak narušuje priebeh služby. V takom
prípade nebude klientovi vrátená suma za neuskutočnené sedenie.
5. Ochrana osobných údajov
5.1. Poskytovateľ spracováva osobné údaje Klienta v súlade s GDPR a
zásadami ochrany osobných údajov.
5.2. Klient vyjadruje súhlas so spracovaním osobných údajov
na účely poskytovania Služieb.
5.3. Podrobnosti o spracovaní údajov sú uvedené v dokumente
"Zásady ochrany osobných údajov", ktorý je k dispozícii na webovej
stránke Poskytovateľa.
5.4. Klient má právo na prístup k svojim osobným údajom, ich
opravu alebo vymazanie v súlade s platnými právnymi predpismi.
6. Zodpovednosť, reklamácie a odstúpenie od zmluvy
6.1. Koučingová služba nie je psychoterapiou ani
zdravotníckou službou a nenahrádza odborné poradenstvo.
6.2. Poskytovateľ nenesie zodpovednosť za rozhodnutia a činy
Klienta na základe koučingového a vzdelávacieho procesu.
6.3. Klient je plne zodpovedný za svoj osobný rozvoj a
výsledky vyplývajúce z koučingového a vzdelávacieho procesu.
6.4. Reklamácie
6.4.1. Klient je oprávnený podať reklamáciu v prípade, ak služby neboli
poskytnuté v dohodnutom rozsahu alebo kvalite.
6.4.2. Reklamácia musí byť uplatnená písomne (e-mailom) na
adresu Poskytovateľa do 7 dní od poskytnutia služby.
6.4.3.
Poskytovateľ sa zaväzuje odpovedať na reklamáciu do 30 dní od jej prijatia a
informovať Klienta o ďalšom postupe. Ak Poskytovateľ uzná reklamáciu za
oprávnenú, ponúkne Klientovi náhradný termín alebo inú formu kompenzácie po
dohode.
6.4.4. Vzhľadom
na individuálny charakter koučingu sa reklamácia nevzťahuje na očakávané, no
nedosiahnuté výsledky Klienta.
6.5. Odstúpenie
od zmluvy
6.5.1. Klient má
právo odstúpiť od zmluvy bez uvedenia dôvodu do 14 dní od uzavretia zmluvy,
pokiaľ služba ešte nebola poskytnutá.
6.5.2. Ak Klient
požiadal o začatie poskytovania služby pred uplynutím lehoty na odstúpenie,
stráca právo na odstúpenie od zmluvy po jej začatí.
6.5.3. Ak Klient
odstúpi od zmluvy pred začatím služby, Poskytovateľ mu vráti zaplatenú sumu do
14 dní rovnakým spôsobom, akým bola platba prijatá.
6.5.4. Odstúpenie
od zmluvy musí byť vykonané písomne (e-mailom) a zaslané na kontaktnú adresu
Poskytovateľa.
7. Záverečné
ustanovenia
7.1. Tieto
Podmienky nadobúdajú platnosť a účinnosť dňom ich zverejnenia na webovej
stránke Poskytovateľa sednacoaching.sk.
7.2. Poskytovateľ
si vyhradzuje právo kedykoľvek Podmienky upraviť. O zmenách Podmienok bude
Klient informovaný e-mailom alebo ich aktualizáciou na webovej stránke
Poskytovateľa.
7.3. Právne vzťahy medzi Poskytovateľom a Klientom sa riadia
právnym poriadkom Slovenskej republiky. Ak by došlo k zmene právneho poriadku
alebo iným obmedzeniam, tieto zmeny budú zohľadnené v rámci poskytovania
služieb.
7.4. Poskytovateľ a Klient sa zaväzujú riešiť prípadné spory
prednostne dohodou. Ak nedôjde k dohode, budú sa riadiť právnym poriadkom
Slovenskej republiky a budú podliehať príslušným súdom SR.